Bereik je klanten met een digitaal magazine!

In een wereld vol verandering is het de kunst om op een vernieuwende manier te blijven communiceren met je klanten. Bij advert’HYPE gaan we deze uitdaging graag aan. Zo staken we onlangs een exclusief digitaal magazine in elkaar voor Brico en BricoPlanit. 

Succesvol project van A tot Z

Mensen leven nu vooral vanuit ‘hun kot’ en daar moet je als bedrijf of organisatie op inspelen. Als er een zekerheid is, is het wel dat je je klanten tegenwoordig meer en meer via digitale kanalen bereikt. Brico en BricoPlanit besloten om hun communicatie nog een stap hoger te brengen met een digitaal magazine. Na het in kaart brengen van de behoeften van onze klant, bepaalden we samen met hen de inhoud van het magazine. Als eindproduct leverden we een iFrame af, wat het mogelijk maakt om op elk moment aanpassingen door te voeren. Zelfs na publicatie!

Spetterende content

Een online magazine leent zich enorm tot interactie met de lezer, de klant. Voor het verfmagazine van Brico en BricoPlanit spelen we graag in op deze behoefte met extra’s als video, animaties, een ludiek spelletje, … Dankzij een vlotte samenwerking tussen Brico en BricoPlanit, hun leveranciers en de creatives van advert’HYPE konden we het magazine vullen met mooie en bovenal boeiende content.

Hoe begin je eraan?

Interesse om op deze vernieuwende manier in contact te komen met jouw klanten en ze nog meer te inspireren? Weet je niet goed hoe eraan te beginnen of wil je graag van gedachten wisselen? Bij advert’HYPE staan we je graag bij in alle communicatievragen. Contacteer ons vrijblijvend!