De’Longhi verovert Carrefour met grote spaaractie

Jarenlang reed de marketing manager Benelux van De’Longhi nietsvermoedend voorbij onze kantoren te Boortmeerbeek. Totdat onze bache op de voorgevel haar aandacht trok. Niet veel later zaten we samen rond tafel om een grootse spaaractie voor De’Longhi uit te werken. Het werd een enorm project lopende in 512 Carrefour-winkels en dit voor een periode van 3 maanden. advert’HYPE werkte de actie uit van A tot Z:

-POS-materiaal, gaande van totems naar toblerone en posters, voor in  de verkooppunten

-Spaarkaarten (935400 ex NL / 790200 ex FR / 6600 ex D)
 en de spaarzegels (18 910 000 ex)

-Creatie van een landingspagina online
 

Daarnaast zorgden we ook voor de productie van alle materialen en leiden we de verdeling en levering aan alle winkels van Carrefour in goede banen.

Wegens groot succes is de actie verlengd. Haast je dus naar de winkel en geniet van tal van kortingen.