Doe-het-zelf met Brico PlanIt

Als trouwe klant doet Brico PlanIt als sinds 1986 beroep op advert’HYPE voor ondersteuning, advies en uitwerking van hun communicatieplan.

Brico PlanIt geeft jaarlijks verschillende themafolders uit, boordevol inspiratie en tips voor doe-het-zelvers die aan de slag willen met hout, decoratie, sanitair of licht. Naast de themafolders brengen ze ook meerdere trafic folders uit per jaar.

Voor de themafolder ‘hout’ werd elke parketvloer opgebouwd in onze studio en fotografeerden we binnen onze op maat gebouwde decors. We zorgden voor straffe content en brachten alles samen in een aantrekkelijke folder die de consument zin doet krijgen om de handen uit de mouwen te steken.

Concreet creëerden we:

  • 56 pagina’s
  • 98 shoots in een gestylde setting
  • 15 shoots met modellen

De themafolders komen steeds in 6 versies: 5 Franstalige folders en 1 Nederlandstalige. Ze worden telkens aangevuld met regionale aanbiedingen of advertenties.

De folders worden huis-aan-huis bedeeld en zijn ook verkrijgbaar in de verkooppunten van Brico PlanIt.

Interesse, contacteer ons