Laat je inspireren door ‘Mag by Cora’

Retailketen Cora staat voor een groot assortiment verse producten en non-food artikelen aan de beste prijs. advert’HYPE ontwikkelde sinds eind 2017 in opdracht van Cora drie B2C magazines om de waarden van het merk extra in de verf te zetten.

De perfect gestylde beelden in de magazines inspireren de consument en geven meer achtergrondinformatie bij het assortiment van Cora. Op die manier voelt de consument zich nog meer betrokken bij het merk.

Over Mag by Cora

Een magazine bestaat uit 84 pagina’s, waarvan we voor 66 pagina’s content creëren. Naast het concept en de lay-out van het magazine, voorzien we ook alle beelden en tekst die erin verschijnen. Onze copywriter neemt de interviews af, zetelt in het redactionele comité van Cora en vergaart zo alle informatie die hij nodig heeft om van het magazine een succes te maken. De overige pagina’s worden opgevuld met ads van adverteerders.

Cora magazine heeft een oplage van 75.000 exemplaren, zowel in het Frans als Nederlands, en verschijnt enkel in de 7 verkoopspunten in België.

Contacteer ons